Skakningar + dans = ?


Hela min kropp skakar, och strax ska jag iväg och dansa, kanske inte bästa kombinationen, men jag tänker såhär: Om jag verkligen satsar och går till dansen så inser jag att jag måste äta mer och spy mindre för att ens orka med att dansa? Men om jag börjar skippa klasserna så kommer det bli en lika dålig spiral som det har blivit med skolan, den skiter jag nästan helt i numera, riktigt dåligt, jag ska försöka allt jag kan, men ätstörningarna tar en hel del tid och tankar ifrån mig.

Ska försöka få i mig någonting innan jag åker iväg och dansar, men vad, förvirrad igen, vad ska man äta? Längtar verkligen efter att få träffa dietisten som de har lovat mig, är bara lite rädd att hon ska säga att jag måste äta extremt mycket, även fast jag är medveten om att jag äter för lite nu.

Ikväll blir det mys med älsklingen. Han älskar mig, varför kan inte jag göra det med?

Skriv din åsikt
Postat av: Fittan Fes

Rolig blogg!!

Kolla in;

www.fittanfes.com

See ya!!

2009-02-04 @ 16:41:37
URL: http://www.fittanfes.com
Postat av: Malin

Jag hejjar på dig! Lycka till!

2009-02-05 @ 09:43:12
URL: http://www.malinwallin.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0