Sportlov



Jag har sportlov denna veckan vilket nog kommer bli väldigt skönt, ska försöka ta det lugnt och ta hand om mig. Jag måste lära mig att älska mig själv, hur ska jag annars kunna älska någon annan? Detta ska bli mitt "må bra lov". :)

Saker jag har planerat att göra:
  • Pyssla med scrapbooking
  • Äta på vettiga tider och i vettig mängd och inte spy eller hetsa
  • Läsa "självkänsla" av Mia Törnblom
  • Gå promenader i skogen
  • Ta det lugnt!
  • Hemma spakväll/dag
  • Träffa vänner
  • Fira alla hjärtans dag med älsklingen
  • Mysa
Jag ska låta min kropp säga vad den behöver och faktiskt ge den det den vill ha, för en gångs skull. Och så ska jag fortsätta att skriva 3 positiva saker som hänt under dagen i min rosa dagbok innan jag somnar, jag trodde inte att det skulle hjälpa någonting, men man blir gladare, det är härligt. Och att skratta så fort någon annan skrattar, eller för att man är glad är även det bra, jag har kommit på att jag nästan aldrig skrattar, men börjar man så kommer det mer naturligt sen, och man blir glad av ett fejkskratt med, eller så är det bara jag som är lite naiv. ;)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0