åh nej

Det blev ingen bra dag för mig idag, jag är sjuk, mår dåligt, har just spytt upp massa hets. Mitt mål för resterande dagen är att äta vettigt och inte spy eller hetsa. Jag vet inte hur ni är men har jag misslyckats en gång på en dag så blir det oftast 2, 3, 4, 5... gånger till, som att dagen "ändå är förstörd" jag måste förstöra det där mantrat allt eller inget, världen är inte svart eller vit, det är inte allt eller inget, det är bättre att jag hetsar en gång än att jag hetsar 4 gånger, eller vad säger ni?

Hur har det gått för er idag?


Underbar kropp, ser hälsosam och lycklig ut!

Skriv din åsikt
Postat av: c

har en hets på axlarna och snart försvinner familjen hemifrån, dagen kommer tyvärr sluta i katastrof. och som du säger, att det lätt blir att man hetsar och spyr fler ggr för att dagen redan är försörd. lite så känns det redan också, att dagen är förstörd för att jag överätit redan. så kommer det bli. jag förstår inte att jag sitter här nu i förväg, helt medveten om vad jag kmr göra, hur uselt jag kommer må efteråt, hur mycket jag kommer hata mig själv och ändå inte kunna förhindra det. hur jag ännu en gång kmr svika killen för att jag inte kommer vilja ses efteråt pga all självhat. allt jag vill är att bli fri från det här nu.



hoppas din dag fortsätter bättre!

2009-07-16 @ 17:09:46
Postat av: amanda

hej stumpan. tråkigt att dagen inte blev underbart, som du önskade i förra inlägget. men det är inte för sent att ändra sig. eller hur? försök bara ta det lugnt. vila, andAS, läs en bok eller tidning, ring en vän, ta en lätt promenad? :) kämpa för att äta ordentligt och att motstå hetsen. kramar.

2009-07-16 @ 17:45:40
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: a

absolut! Och du klarar det, du har ju klarat det flera gånger :)

2009-07-16 @ 18:47:41
Postat av: Aneleh

Snälla underbara! Gör inte så mot dig själv! Vet precis hur tankarna går själv, men som du säger så är en hets per dag bättre (eller inte lika illa) som 3-4. Den här bloggen fick verkligen upp mina ögon: http://nancybratt.xanga.com/

Nancy har haft ätstörningar i hela sitt liv, trots att hon slutat hetsa, spy och svälta är det försent. Hennes kropp är totalt förstörd, matsmältning, hjärta, njurar, lever, ALLT! Läkarna gav henne 1-2 år att leva redan för 4 år sedan, hon har kämpat men det finns inget kvar att göra. Läs hennes historia, känn igen dig, gråt och VAKNA upp! Det här är det absolut värsta som kan hända och det är verklighet!



Tusen varma kramar

2009-07-16 @ 21:47:58

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0