Börjar jag vänja mig kanske?

Det börjar bli lättare nu, är inne på fjärde dagen, har just ätit mitt förmiddagsmellanmål, har delat upp målen så att jag äter större mellanmål och lite mindre stora måltider eftersom jag annars inte hade klarat att dels få i mig all mat samtidigt och dels ångesten som hade sköljt över mig. Men jag är så stolt, suget efter sötsaker har varit otroligt lågt, knappt funnits där, beror med största säkerhet på att jag äter mig mer än mätt just nu. Åh vad skönt det känns trots allt, nu känner jag att jag verkligen kan ta mig ur den här skiten, det är inte värt att inte äta tillräckligt!



Från storbrittanien men det säger en hel del om hur många svenskar tänker med

1. Tjejernas drömkropp 2. Killarnas drömtjejkropp 3. Så de flesta engelska kvinnorna egentligen ser ut

Skriv din åsikt
Postat av: Line

Och både 2 och 3 är snyggare än 1!

2009-07-09 @ 11:07:10
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com
Postat av: lis

bra jobbat! :)

2009-07-09 @ 12:24:23
Postat av: evelina

Bra tjejen!

Fortsätt kämpa, du kommer att klara det! :)

2009-07-09 @ 16:59:41
Postat av: Lisa

Roligt att läsa att du kämpar på så bra! Så rätt!

2009-07-09 @ 22:11:18
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

jag tycker nog ettan är snyggast. men det är sjukt hur olika kvinnor och män tycker!

2009-07-11 @ 20:55:34
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0