Dagens utmaning

Dagens utmaning var som sagt att äta pizza, jag vill verkligen äta pizza, tro mig, men mina planer fungerade inte, fick nästan panik över att jag inte skulle kunna äta pizza idag, så jag tog alternativet värre; SUBS (har inte ätit subs innan bara sett hur fett och grisigt det är, dock har det luktat gudomligt) så jag köpte en halv sub, grov (fast jag skulle aldrig kallat den grov...) med kalkon/skinka/ost och sallad. Jag åt den och satte mig sedan på en buss hem, för att sukta min ångest en aning. Den var inte alls lika god som pizza, dessutom hetsade jag när jag kom hem och jag har ingen aning om den också kom upp i allting. Men jag ska hur som helst slå över min utmaning till imorgon med, (så går det om jag hetsar och spyr upp min utmaning!) så det blir RIKTIG pizza imorgon. OCH inget gnäll! :) Jag ska sluta kompromissa med min ätstörning, nu är det jag som bestämmer!

Skriv din åsikt
Postat av: Sandra

Se inte detta som ett misslyckande. Du är en riktig fighter och ska ge äs på käften! Jag säger lycka till imorrn och hoppas du kan njuta av pizzan och att den även får stanna kvar i din mage! <3 KRAM!

2009-07-21 @ 21:22:27
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: otto

BRA! Ge dig inte!

vad blir det för slags pizza då ? haha :)



SV: Okej, jag tänker fortsätta äta den då, ingen äs ska vinna över mig!

Tack så mycket, det värmer att höra! Jag är 15, ska fylla 16 i höst. Dudå? :)

kram

2009-07-21 @ 22:16:11
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: Elin

hej, en gång när jag dela pizza med en kompis spydde jag upp hela' pizzan på toaletten... jag fattar inte hur man ens klarar att spy upp så mycket... helt idiotiskt dessutom, men förstör bara sin kropp! är ännu inte helt frisk från anorexi eller äs oh har andra hetsätningsmetoder som faktiskt räddat min hälsa trots att även de är idiotiska ,. tugga och spotta ut och sedan bestämma sig för att äta lagom och varken onyttigteller för nyttigt, regelbundenhet och gärna samma frukost har hjälpt mig en hel del... men som sagt jag är inte frisk än och kommer kanske aldrig bli helt frisk.... jag hoppas du kan försöka sluta spy för det förstör dig invändigt <3 :( kraaam!

2009-07-23 @ 20:44:35

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0