Dietist

Fick frågan vad det är för program som jag räknar kalorier i, jag räknar i "dietist" men vill bara säga att man ska äta runt 2000 - 2500kcal per dag, och räkna inte ut efter eran vikt/längd (de har en sådan grej nämligen) om ni är underviktiga, jag satsar på att äta ca 2300kcal per dag, det verkar vettigt även om jag kan tycka att det är jättemycket. Men jag mår redan så mycket bättre, och jag svällde kanske lite de två första dagarna men nu kan jag kolla mig i spegeln och jag ser lika dan ut som alltid så det sätter sig inte bums och inte på ett ställe enbart. Jag är piggare, tänker på annat än mat och är helt enkelt gladare! Är inne på min 5e dag nu och jag ska fan se till att klara även denna dagen, nästa vecka ska jag försöka mig på att inte räkna kalorier för att se om jag klarar det då med, nu vet jag ju att jag behöver äta en stor frukost, stora mellanmål och en full tallrik med mat till lunch och middag eftersom jag ofta äter ganska kalorisnål mat som grönsaker etc.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0