Fråga

Hej! Brukar läsa din blogg ibland,tänkte bara säga det. :)Tänkte fråga lite saker,om det är okej,haha!
Hur gammal är du?
 Hur länge har du varit sjuk?
Får du eller har du fått nån behandling? :)
Jag själv kämpar mot anorexin,du får fråga mig om nåt om du undrar! Haha! Kram


Hej! Jag var ca 15-16 år när jag fick ätstörningar så har med andra ord haft ätstörningar i ca 3,5-4år nu, ush.... Jag får behandling, eller ja jag går till en sjukgymnast som lär mig lite basal kroppskännedom, tar min vikt och puls och snackar lite med mig. Sen har jag en psykolog som jag ska gå till med, men hon hör aldrig av sig och jag har aldrig fått någon bra kontakt med henne så satsar mest på sjukgymnasten, hon är underbar! Däremot vet jag inte hur det blir ifall jag kommer in på någon utbildning, hur jag ska göra då, ska jag sluta gå på behandling om jag måste flytta någonstans?


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0