Lördag

Började min dag med en god frukost (min vanliga frukost numera, men den är ju svingod!)

2 grova mackor (rostade) en med minikeso, rökt kalkon och tomat och den andra med bregott, rökt kalkon och tomat
1 kokt ägg
melon + 1dl turkisk yougurt (3%) + ½dl müsli

Sen tog jag en liten promenad med hunden på kanske 10min bara, hade ingen lust att gå i regnet men han behövde få en liten morgonpromenad ändå. Sen känner jag mig mycket friskare idag och det spritter i hela kroppen på mig att få röra mig, så jag satte på en träningsvideo på datorn. Så nu är jag helt slut i kroppen, svettades nästan bort. Och nej, jag tränar inte överdrivet, jag ska inte träna något mer idag, på sin höjd en promenad ner till bussen om min pappa inte kan köra men thats it.

Efter träningen åt jag mitt mellanmål (välbehövligt)

2 grova mackor (rostade) en med mini keso och rökt kalkon och en med makrill i tomatsås på tub

Ska nog äta köttfärs med tomatsås alternativt tacos till lunch sen
. Och efter det ska jag hjälpa min älskling att renovera hemma hos han, ska bli kul faktiskt, men ska ta det lugnt så jag inte överanstränger mig. Saknar honom nu, träffades inte på hela dagen igår.


Skriv din åsikt
Postat av: Joanna

svar: tack, vad roligt att höra! :)

och fortsätt kämpa, du kmr bli frisk tillslut. de märks hur stark din vilja är och viljan är starkare än sjukdomen. jag tvivlar inte en sekund på att du inte kmr klara det :)

2009-07-18 @ 10:46:49
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: linda

keso & kalkon är en jätte god komenation på mackor, jag brukar toppa med paprika=) kämpa på, kram!

2009-07-19 @ 12:00:39
URL: http://halleang.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0