Mat

Frukost
2 halvgrova mackor med mini keso
1 kokt ägg
(270kcal)

Mellanmål
Melon + 1,5dl mini yoggi
1 kokt ägg
(196kcal)

Lunch
1 morot
Fullkornspasta med köttfärs/tomatsås
2dl apelsinjuice
(437kcal)

Mellanmål
Vattenmelon och piel del sapo melon + 2msk mini yoggi
2 tunna knäckebröd med makrill i tomatsås på tub
(230kcal)

Middag
Sallad med olika grönsaker + linser/bovete + ost
Jordgubbar med turkisk yougurt (3.5%)
(429kcal)

Kvällsmat
2 grova mackor med mini keso, rökt kalkon och sallad
(177kcal)

Totalt
(1785kcal)

Och jag som har tryckt i mig mat idag, ändå kunde jag inte komma upp i 1905kcal som det stod att jag skulle behöva för min vikt, längd och aktivitet. Men jag har inte hetsat idag, jag har med andra ord klarat 2 dagar i rad för första gången på länge, det känns bra. Att räkna kalorier funkar faktiskt för mig, har ätit så mycket mer än vanligt idag och ändå inte kommit upp i vad jag borde, jag som intalat mig att jag äter normalt...

Skriv din åsikt
Postat av: Line

Bra jobbat!

2009-07-07 @ 22:36:08
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0