Mat - fredagen

Frukost
2 grova mackor en med mini keso och rökt kalkon och en med makrill i tomatsås på tub
1 kokt ägg
vattenmelon + 2dl turkisk yugurt (3.5% fett)
(455kcal)

Mellanmål
2 grova mackor med mini keso och rökt kalkon (värmde dom lite i ugnen med, mums!)
1 äpple
(269kcal)

Lunch
Wok med grönsaker, hallomiost (light), vita bönor och fullkorns ägg nudlar - STOR portion
(612kcal)

Mellanmål
2 äpplen
[Dansade i en timma]
1 banan
(232kcal)

Middag
Pyttipanna på kassler, svamp, potatis och tomater
(460kcal)

Totalt
(2028kcal)

Åt middagen sent eftersom jag dansade vid 6 tiden så jag är fortfarande mätt och pallar helt enkelt inte äta kvällsmat idag. Men jag fick i mig en hel del ändå, och jag har klarat 5 dagar nu, en hel arbetsvecka (även om jag inte har arbetat...)!



Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0