Mat hittils

11.00
En liten tårtbit (jordgubbs/gräddtårta)

15.30
Grönsakswok med bönor och kokosmjölk + råris


Jag vet att det inte är idealiskt då jag vaknade vid 6.00 men jag hade ångest över att jag skulle äta tårta, så jag åt den som en slags frukost. Men ska unna mig popcorn på bion ikväll, det var längesen jag åt popcorn, men det känns inte så farligt med popcorn.

Och tack så enormt mycket för alla söta kommentarer, har haft brännande ögonlock idag utav okänd anledning men ni har fått den obehagliga känslan att försvinna, så tack så hemskt mycket!



Skriv din åsikt
Postat av: amanda

mmmm. men vad är egentligen att ta sig i kragen? jag är inte riktigt säker på vad jag behöver göra för att bli frisk... jag vet att jag måste gå upp i vikt.. alltså äta... men sedan då? vad finns det mer? blir livet automatiskt så mkt bättre? jag är rädd att det kommer vara tråkigt och innehållslösts... tur att jag har utbildningen att se fram emot iallafall. PUSS på dig :)

2009-07-31 @ 16:55:11
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: missh

Nu kom jag på det bästa tipset! att jag inte tänkt på det innan!

träning! motion!

Om du inte redan gör det förstås!

MEN INTE ÖVERDRIVET MKT och INTE för att förbränna kcal lr liknande utan för att det har hjälpt mej att tex acceptera viktuppgången utan ångest då det känns bättre om man tränar samtidigt som man måste gå upp för då känns det som om ALLT inte lägger sej bara som fett liksom! och så blir det lättare att äta MER o kunna ÖKA p maten o intaget om man känner att man tränat även om man inte tränar för att förbränna! Det har undrlättat ha träna regelbundet för mej iaf!

Sen e ett annat tips att ha ett MÅL att se fram emot - nåt som ÄS hindrar dej fr NU, det kan va vad som helst, alla e vi ju olika! men att veta att du har nåt bra o kul att sträva efter!

Kika in på min blogg för fler tips!

Hoppas NÅT av det funkar o att jag kunde va till nån hjälp??

sov gott! o kämpa på!!

hoppas DIN DAG blev underbart bra o att tårtan va god:)

Kram

2009-07-31 @ 22:57:09
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0