Mat - torsdagen

Frukost
2 grova mackor, ena med bregott och fet ost(!) och ena med mini keso och rökt kalkon
1 kokt ägg
2dl turkisk yougurt (3.5%) och jordgubbar
(517kcal)

Mellanmål
2 halvgrova stora mackor med mini keso
(225kcal)

Lunch
Blodpudding, jordgubbar, mini keso och wokade grönsaker med lite linser och kokt bovete
(469kcal)

Mellanmål
Vattenmelon + 2dl fet yougurt + ½dl müsli
(246kcal)

Middag
Hemmagjord tunn fullkornspizza med ägg (och tomat, lök,rökt kalkon och lite fet ost)
(540kcal)

Kvällsmål
1 halvgrov ganska stor macka med lite mini kes och en tunn skiva rökt kalkon
(137kcal)

Totalt
(2134kcal)

 Idag känner jag mig stolt, jag började för ett ögonblick tvivla på om det verkligen var värt att äta så här mycket, det känns som om alla andra som inte har ätstörningar äter mycket mindre än mig, men jag antar att det är ätstörningen som tänker då. Hur som helst så hetsar jag inte när jag äter vettigt och sysselsätter mig med annat. Fjärde dagen jag lyckas i rad, tänk att jag klarat alla dagar hittils denna veckan, jag ska klara hela veckan ut och ännu längre med, men hela veckan ut är mitt första mål. Puss och tack alla ni som peppar och stöttar mig, det betyder guld för mig!

Skriv din åsikt
Postat av: a

Hej :)

Får jag fråga var du räknar kalorier, är det i något speciellt program? Laddar man hem det, köper eller finns det på internet?

(Jag försöker bli frisk från anorexi och vill räkna för att se om jag verkligen äter så mycket som jag tror, jag ska inte räkna för att gå ner ;)



Kram på dig och lycka till, du är så bra!

2009-07-09 @ 23:08:57
Postat av: amanda

JÄVLAR vad duktig du ÄR!

2009-07-10 @ 08:55:56
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0