Mat

Idag har jag ätit:

Frukost
1 kokt ägg + 1 grov dubbelmacka med mini keso och rökt skinka

Mellanmål
1 kokt ägg + pizzasallad + 1 grov fralla

Lunch
4 grillade kycklingspett + 1 grillad majskolv + ½dl mini kesella med 4 inlagda vitlöksklyftor och 1 mini tomat

Mellanmål
Minikesella + melon + hallon + hela linfrön
en liten näve rostade jordnötter

Hets
Nötter + choklad (medel mycket)
(spydde upp en del av lunchen och mellanmålet samtidigt)

Middag
2 halvgrova mackor med mini keso
melon + ½dl mini kesella

Hets
Glass, godis och nötter (mycket)
(spydde upp så mycket jag kunde men inte allt, vet däremot inte om jag spydde av "middagen" men jag hoppas faktiskt inte det)

Kvällsmat
1 dl mini yoggi + jordgubbar


Skriv din åsikt
Postat av: ann

men vart är maten?

du äter ju inga som helst lagade mål eller riktiga maträtter!?

2009-07-06 @ 10:29:34

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0