Mätt

Jag är så mätt att jag kan spricka! Har haft maten ända upp i halsen idag, mått så illa att jag inte vet vad, men jag har klämt i mig 1925kcal hittils, ska äta en skål med jordgubbar och yougurt sen med så det blir 2092kcal! Jag känner mig duktig, tredje dagen jag klarar utan att hetsa eller spy! Det kanske bara handlar om att våga och att ta de dåliga tankarna och låta de cirkulera utan att man gör något som de säger åt en för det. Jag har lagt mig och läst istället, en bok, inte en tidning, ett bra tips om det är en bra bok för man fastnar i en helt annan berättelse om någon helt annan och kan fokusera på annat än sig själv, sin vikt, sin kropp och sitt matintag!

Men ni ska få se vad jag ätit om en stund. Jag känner mig så duktig idag! :D

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0