no no no

jag misslyckades en gång idag, men det ska inte hindra mig från att lyckas resten av dagen, ska äta ett riktigt mellanmål och en riktig middag, inte kompensera alls.

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

du kommer fixa det här, vännen! om jag kunde sitta bredvid hela tiden och låsa dörren till skaferiet & toaletten så skulle jag göra det. du är värd otroligt mycket än det här!



jag hoppas att det funkade liiiite med min teori "spelar ingen roll"? snälla säg att den gjorde det <3

2009-07-02 @ 21:43:10
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Ann

Sluta äta lightprodukter! Det är de som gör att du misslyckas. De lurar bara kroppen som tror att den får energi fast den inte får det!

Dessutom måste du äta så himla stora mänger av lightmat att det är klart det känns som "jätte stora" portioner. Ta vanligt smör, keso, ost, yoghurt osv. som kroppen kan hantera. Då kommer också du kunna hantera matintaget! Du måste nog få bort tänket om fet-yoghurt osv. Det är ju de VANLIGA produkter du pratar - som alla äter. I Grekland är ju till och med 10% vanlig och inte anses som fet! Helt standard för de allra flesta. Light och smal alternativen är ju ett senare påfund som inte har gjort någon människa speciellt mycket friskare/lyckligare...

2009-07-03 @ 10:32:13
Postat av: Ann

Sluta äta lightprodukter! Det är de som gör att du misslyckas. De lurar bara kroppen som tror att den får energi fast den inte får det!

Dessutom måste du äta så himla stora mänger av lightmat att det är klart det känns som "jätte stora" portioner. Ta vanligt smör, keso, ost, yoghurt osv. som kroppen kan hantera. Då kommer också du kunna hantera matintaget! Du måste nog få bort tänket om fet-yoghurt osv. Det är ju de VANLIGA produkter du pratar - som alla äter. I Grekland är ju till och med 10% vanlig och inte anses som fet! Helt standard för de allra flesta. Light och smal alternativen är ju ett senare påfund som inte har gjort någon människa speciellt mycket friskare/lyckligare...

2009-07-03 @ 10:32:25

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0