Oj

När jag skrev ner det där känns det både bra och dåligt, det känns som om jag har ätit oändligt mycket samtidigt som det känns lite för lite och ändå normalt. WHAT? Denna känslan är skum, riktigt skum.

Skriv din åsikt
Postat av: Alex

Hej,

har just läst din blogg och jag vill bara säga att du verkligen är duktig! Jag kämpar själv mot anorexi och vet hur svårt det är att äta och få ångest. Fortsätt kämpa för du har kommit så långt! :)

Kram

2009-07-04 @ 16:19:02
URL: http://notasitseems.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det där att du tog en extra macka för att du var hungrig till frukosten tycker jag var jätte bra gjort av dig! Då lyssnade du ju på kroppen, du var hungrig, den behövde mer energi istället för att begränsas av tankarna. Sen, visst lunchen var inte den största men det är ju inte för sent att rätta till, visst? :D Och det kanske känns lite mycket för dig men jag lovar, det är det inte. Det är bra för dig. Lycka till med resten av dagen :)

2009-07-04 @ 16:48:37
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/
Postat av: Malin

Riktigt skum känsla hörredu, men du är SKITDUKTIG, verkligen. Det visar att du verkligen vill att du faktiskt KAN lyssna på din egna kropp. Nu är jag dock nyfiken över hur resten av dagen gick? Jag hoppas verkligen att det gick någorlunda bra. <3



svar; åh, så bra, att den funkade lite iallafall.

men du, om du äter regelbundet (dvs 5-6 måltider/dag) så är det inte din kropp som vill hetsa utan ENBART ditt huvud. Just för att det har blivit en sådan vana.



Jag vet själv hur det var för nästan exakt ett år sen då jag hetsåt konstant. Man vill inte, men ändå står man där med huvudet i toaletten efteråt och känner sig så ofattbart misslyckad. Det är läskigt att man inte kan kontrollera sig själv, som om att någon annan faktiskt bestämmer över en.

2009-07-04 @ 23:46:59
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0