Onsdag

Dagens utmaning är att vara positiv hela dagen och att äta pizza

Det där med pizzan är jag lite smått tveksam till dock. Får se hur det blir med det. Har ångest över igår, jag brukar ALDRIG låta hetsmaten stanna kvar i magen. Men det gjorde jag.

Har just intagit min frukost, och jag vet att den är mindre än vanligt, men dels kräver ångesten det och dels mår jag lite illa pga mensen. Så det blev ett kokt ägg och en halvgrov macka med mini keso

Skriv din åsikt
Postat av: Mary

Va duktig du är grattis! Det viktiga är att inte hetsar och spyr! och om du åt mer och unnar dig något gott ibland samt tränar normalt kommer du aldrig bli överviktig bara fin sund och normal,grattis till mensen!

2009-07-22 @ 13:00:23
Postat av: Anna

Känner igen mig i så mycket du skriver, varje dag, varje timma och varje minut är en kamp mot att inte göra fel. Om jag gör si så går jag med ana, men om jag gör så går jag med mia...allt är en enda röra ibland! Kämpa tjejen du är inte ensam!

Du är grym :)

Kraaaam Anna

2009-07-22 @ 18:48:02
URL: http://annishjarta.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0