stannar i magen

Åt 5 halvgrova mackor med bregott och ost på. Och ca 40g mörk choklad. Hemskt. Men det var gott. Det var menar att jag skulle spy upp det, men jag slår ana i magen. Det kommer inte upp, hur gärna hon än vill. Jag får gråta hur mycket jag än vill, det stannar där. Punkt slut. Jag orkar inte mer.

Skriv din åsikt
Postat av: Evelyn

jag önskar att jag vore lika stark som dig, men du ger inspiration! jag VET att du kommer klara det här, du verkar vara en helt underbar människa och förtjänar det allra bästa! lycka till :)

2009-07-21 @ 23:57:39
Postat av: otto

SV: Okej, har aldrig testat varken vegetarisk eller skaldjur, jag äter typ alltid kebab, eller vesuvio, haha :)

Grattis i förskott då! Ja, tyvärr :( Det är inte särskilt glamouröst på något sätt..

2009-07-22 @ 01:12:42
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: Line

Bra, maten ska stanna i magen! Førresten kul med lista med ett mål per dag, gjorde en egen :D ska tex gå på bio ensam på fredag (om inte nåt mer kul dyker upp :P) gjorde alltid det nær jag bodde i USA men har inte riktigt vågat hær 'hemma' kænns mer oacceptabelt hær eller nåt :S

2009-07-22 @ 15:40:57
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0