Torsdag

Började min dag med en lite mindre frukost (eller jag har ätit mindre frukostar på sistonde, ångesten har hunnit ikapp mig, men jag ska äta vettigare under dagen istället): 1 kokt ägg, 1 päron + 1dl lätt naturell yougurtm, 2 delikatess knäckebröd + tunt lager makrill i tomatsås

Den här dagen går ut på att ha kul, ska först övningsköra visserligen, men sen blir det utgång ikväll, torsdagar är ju 18 och 19åringarnas fredagar och lördagar, enda dagen man kommer in någon stans. Så det blir dans natten lång med goda vänner. Vet inte om jag ska dricka eller inte, kanske lite smått men är inte på suparhumör riktigt. Plus att jag vill spara lite pengar med. Vad ska ni hitta på idag?


Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej hopp :) tycker du gör STORA framsteg och att du har kommit långt, på en ganska kort tid. är stolt över dig :) det märks på dina inlägg att du mår bättre... är det ren inbillning? hur mår du egentligen? KRAMAR!

2009-07-30 @ 10:33:15
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0