Utmaning

Oj oj oj, jag är faktiskt riktigt stolt när jag tänker på gårdagen, okej jag åt inte så hälsosamt kanske, men jag utmanade mig själv, åt sådant jag innan bara hetsat. Och köpte lördagsgott på kvällen dessutom.

Detta åt jag efter det andra inlägget jag skrev:

Eftermiddagen:
Lite grillat kycklingbröst
1 bit vattenmelon
1 tunt käckebröd med mini keso

Och middagen blev:
2 pizzaslize (totalt 1/4pizza) och pizzasallad

På kvällen när vi kollade film med vännerna blev det:
150g körsbär
60g nötter
3 chokladpraliner (2 70% och 1 ljus men som jag älskar och inte har ätit utan att hetsa en enda gång...)

Och vet ni vad? Jag klarade dagen, jag tänkte positiva tankar med mig själv, och att det trots allt var lördag, ibland måste man våga släppa på att vara extremnyttig kanske. Idag kommer nog bli en bra dag, jag har ätit frukost och är mätt och glad. :)

Har 2dagar klarade denna veckan hittils nu, jag ska klara idag med så jag får 3!

Skriv din åsikt
Postat av: E

åh, vad bra! man blir jätteglad av att läsa det här :) och jag vet att du kommer klara den här dagen oxå!

2009-07-05 @ 10:56:41

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0