Vitalas

Okej nu blev jag faktiskt lite småsur, jag hade beställt solbrun tabletter från vitalas, och vad får jag då som en liten hemlig gåva? Jo "gå ner i vikt tabletter" hur kan de anta att en sådan gåva ska passa alla som bara vill skydda sin hud och kanske bli aningens brunare? Ahhg. Stör mig, speciellt med tanke på att samma (eller liknande) företag ibland ringer och frågar om man vill gå ner i vikt och ha deras prdukter. Detta samhället har helt fel inställning. Dessutom tror jag inte ett dugg på att man går ner av dem, men det är störande. Och samlar man bonusar får man en våg. Tycker även det är fel, även fast jag nog vill ha vågen i och med att jag flyttar och ändå behöver köpa en våg, men grejen är störande.

Skriv din åsikt
Postat av: Lisa

Jag har hört att solbruntabletterna är förbjudna i vissa länder eftersom de är så farliga! Kanske värt att kolla upp? Men att sola är nog ännu farligare...



Så idiotiskt att skicka med bantningspiller! Jag tycker att du ska skriva till dem och klaga och be om något annat!

2009-07-26 @ 13:39:12
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker också att du skall skicka och klaga. Skriv ett ärligt och öppet brev om din situation och hur illa du tog vid dig. Eller gå direkt till tidningen och häng ut företaget. Ser redan rubriker framför mig "Företag skickade bantningstabletter till en tjej med anorexi"

Fy fan!



Hoppas dina brunutansoltabletter funkar som du vill iaf =) och att din trend har fortsatt!!

2009-07-26 @ 14:43:26
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Aneleh

Varför behöver du en våg? undrar jag. Egentligen? Är det sjukdomen eller du som "behöver" en våg? Jag har ingen och klarar mig utmärkt! Vet att den bara skulle ge mig ångest...



Kram

2009-07-26 @ 18:20:03

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0