Avklarad!

Och vet ni vad? Jag klarade gårdagen! Trots att jag åt frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, 2 godisbitar, kvällsmat och nötter.

Jag unnade mig 2 chokladpraliner som jag konstigt nog lyckades njuta av, tog små bitar i taget av varje pralin och lät dom smälta istället för att bara hetsa i mig. Och jag hade ingen ångest efteråt! Hurra!

Däremot nötterna åt jag i hets, jag tänkte gå och spy med, men sen funderade jag på vad jag verkligen ville med mitt liv, ville jag vara anorektisk/bulimisk hela mitt liv? OH NO! Då stannar nötterna kvar i magen! Och det gjorde dom också.

Stolt stolt stolt. Kan man börja sin vecka bättre? :)

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

otroligt duktigt du är! - blir asglad av att läsa :) :) :)

2009-06-09 @ 09:20:07
Postat av: Mary

Wihoo,du är så duktig!!!

2009-06-09 @ 13:38:34
Postat av: M

kämpa säger jag bara!



sv: nej jag va nt ironisk :/ det är dt som är problemet..



okej.. ska fundera lite! :P

2009-06-09 @ 15:22:27
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Du är så jävla bra vet du det?!

2009-06-09 @ 22:09:05

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0