Förmiddag

Jag var så nära en hets man bara kan bli, men nej, jag stod emot, jag smååt däremot, men bara av saker som jag anser vara ganska okej.

Mellanmål (som jag smååt av)

2dl fet naturell yougurt + ½ grape
1 tunt knäckemacka med tunt lager smör och en skiva fet (32%) ost
ca 10russin och 3hasselnötter

Mådde väll inte jättebra, jag tyckte att jag hade ätit ALLDELES för mycket, men det är lite konstigt, när jag ser det på datorn ser det helt normalt ut, men när jag väl äter det så känns det extremt mycket. Någon som känner igen sig?

Åt just lunch med

Grönsakssoppa (med olivolja i också)
2 grova mackor med tunt lager ajvar relish och lite fet (32%)ost ugnsrostade

Känner mig mätt, fast på ett bra sätt nu, jag ska verkligen försöka denna dagen, allt jag kan!

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Du har defentivt inte ätit för mycket, men jag vet hur det känns; en liten jordgubbe kan kännas som ett helt smörpaket.



Jag hejjar på dig hörredu! Jag vet hur otroligt svårt det är att sluta hetsa och jag beundrar verkligen dig som försöker sluta själv; har du viljan har du styrkan! Så ge inte upp, res dig igen och igen och igen! Tills slut kommer du inte ramla mer.

2009-06-11 @ 12:26:31
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0