Frågor

Glöm inte att jag svarar på era frågor på söndag, så fortsätt ställa frågor! Stora som små.



Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Jag har redan frågat en, men jag undrar en sak till, kan du börja träna styrketräning om du väger 50 kg? Hoppas du når ditt mål snart.

2009-06-25 @ 18:43:02
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: therese

Din mamma och pappa vet inte om att du har ätstörningar, har jag rätt? Isånnafall, hur kan du dölja det? Märker dom inte när du går inte på toaletten osv.



Lycka till, du kommer att klara att bli frisk!

2009-06-27 @ 17:23:35
Postat av: Anonym

Ursäkta. När du går in på toaletten är det klart att det ska stå.

2009-06-27 @ 17:24:47

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0