Keep smiling

Jag är så hetssugen att jag inte vet vad jag ska ta mig till, jag har redan ätit för mycket, jag köpte en fralla (utan något på) istället för att köpa godis, mycket starkt av mig tycker jag allt.

Min mat hittils:

  • 1 grov macka med mini keso, stekt äggvita och tomat. ½dl bär + 1,5dl fet naturell yougurt
  • 1 äpple + grov macka med mini keso och 1msk bönor
  • 4 plättar och ca15jordgubbar, 1 morot
  • 25g nötter + wasa färdigknäcke (sån man köper färdig, den grova varianten) + banan + grov fralla

Freakar jag ut i onödan eller inte? Hela min kropp pirrar på ett otrevligt sätt, ahg. What to do? Jag vill verkligen klara av denna dagen, jag ska ska SKA!

Skriv din åsikt
Postat av: Line

Hej, har läst din blogg ett tag och JAG VET, att du klarar det! DU kommer lyckas, ingen hets idag! många kramar

2009-06-10 @ 17:10:28
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com
Postat av: Anonym

du freakr inte i onödan, du har -inte- ätit för mycket :)

2009-06-10 @ 18:24:11
Postat av: Anonym

haha jag menar förstås att du freakar i onödan :P

2009-06-10 @ 18:24:38
Postat av: amanda

sweetnose! ingen panik nu. slappna av! du har inte ätit mycket, snarare LIIIIte. jag tycker att du borde försöka få in mer fett i din kost. vet du att hjärnan är en stor fettklump och hålls igång av fett? om du bara äter knäcke utan pålägg, inget smör, minikeso och lättmjölk så orkar du inte tänka normala, sunda tankar. det är när man äter för lite som man blir trött, seg och får för sig massa konstigheter. du kanske kunde pröva att mosa avocado på dina mackor? ta ett glas röd mjölk om dagen? :) små steg :)

2009-06-10 @ 18:39:45
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0