Lycka

Jag klarade det som sagt igår, nu känner jag mig väldigt stolt! Idag ska jag klara det igen, ska försöka mig på en 4veckors period helst längre eftersom jag har läst att det tar 4-6veckor att ändra en dålig vana, någon som vill anta utmaningen med mig? Vi kommer klara det, det är sommar, solen skiner, man har massor eller inget att göra men oavsett så åker tankarna faktiskt ofta iväg på annat än mat på sommaren, så ut och njut av sommaren och av mat, så ska vi klara av det här tillsammans! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Helena

Jag antar utmaningen! Har dock tjuvstartat lite förra veckan då jag bara hetsåt på måndagen och sen höll mig hela veckan! We can do this!

2009-06-30 @ 15:20:47

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0