Måndag

Har varit hos sjukgymnasten och passade även på att träna lite, mina värden hos sjukgymnasten idag:

Vikt: 49.4
Blodtryck: 98/60


Hon var lite sur över att jag fortfarande inte gått över 50sträcket, och nu har hon semester i 4veckor och hon undrade om jag behövde någon annan att prata med och som kunde ta vikten, men jag ska visa att jag är vuxen nog att ta min egen vikt en gång i veckan, skriva upp den precis som den är och sedan meddela henne. Jag ska även vara vuxen nog att klara av att äta god mat och njuta av den. Det har jag lyckats med hittils idag, och jag känner inte något sug efter hets, snarare efter mat om en stund. Det känns skönt!


Skriv din åsikt
Postat av: a

det är klart att du klarar det!

Lycka till :)

2009-06-22 @ 17:38:03
Postat av: amanda

låter sunt :) ta hand om kroppen OCH knoppen hjärtat :) var stark. åt god mat och njut. lyssna till kroppens signaler. den vill ha MAT :)

2009-06-22 @ 21:00:14
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Malin

svar; åh, vad glad jag blir över att min tumme hjälpte :* så nu är det väl bara för mig att hålla ännu en tumme så att du fixar den här dagen också. njut av maten & känn efter ordentligt. känn efter i hela kroppen och leta fram den där mättnadskänslan. du fixar det här <3

2009-06-22 @ 22:27:49
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0