Måndag

Idag är det en ny vecka med nya tag, har fullt upp hela veckan, och med fullt upp så menar jag verkligen det, fattar inte hur jag ska hinna med allt! Hann mysa i solen med min älskling några timmar igår i alla fall, sådant uppskattas enormt! Jag failade däremot hårt på ätarbiten, hetsade och åt knappt någon mat, ehm. Nej det var inte bra gjort så jag ska lära mig av mina misstag och klara hela denna veckan som kompensation, låter bra va? :)

Idag är planerna:
  • Intervjuv med en skola som jag sökt in till
  • Toppa håret hos frisören
  • Handla hem ingredienser till baket
  • Baka, baka och åter baka till studenten
  • Försöka njuta av solen en smula med

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Hoppas att du haft en bra dag!

2009-06-01 @ 16:17:28
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0