misslyckat

nej denna dagen drar vi helt enkelt ett sträck över tack! Förutom solen då, den har varit underbar!

Blev väldigt sur förrut idag förresten, ni vet sådana där "gratissidor" som man kryssar i en massa frågor om reklam etc. jag hade skrivit i mitt telefonnummer och bara för det så ringer det någon som ska "tacka mig" för min insats och erbjuder mig bantningspiller och drar en historia om hur skönt det är att gå ner i vikt och att de verkligen funkar etc. jag klickade henne, jag pallade inte svara, det kändes bara så fel, varför just bantningspiller? Det är inget man ska pracka på folk hur som helst, kunde hon inte erbjudit mig en tidning som jag snällt kunde tackat nej till istället? :)




Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Det kan jag tycka var onödigt, det är bara jibbrish sånna sidor, tror jag. Men om personen i fråga visste om din historia, så var det elakt tycker jag... Bra att du står på dig!

2009-06-01 @ 17:23:17
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0