Ångest

Okej, jag har klarat mig hittils, (3 dagar), och jag vill inte förstöra det genom att hetsa nu, jag får bara inte. Men jag är ensam hemma med både bullar och glass. Fyfan. Jag åt nyss lunch, så det är nu det jobbiga börjar, att behålla maten, att bara låta den vara, men det är så svårt och jag känner mig helt enorm idag. Jag behöver nog lite pepp för att komma tillbaka på rätt bana igen.

Idag har jag ätit:

Frukost: 1 grov macka med avokado och 2 tunna kalkonskivor, 1,5dl bär med mini kesella och en klick mini yoggi, 1 glas med järn+c-vitamin brustablett

Mellanmål: En grov fralla (sån man köper gräddade i butiker) och lite nötter

Lunch: ca 2,5dl Tomat, svamp, ananas, bön, kassler - gryta med några fullkornsmakaroner i och en sallad (sallad och 10cm gurka) + ett ägg till

Det är så långt jag kommit hittils, och det jag tycker är mest hemskt är att jag åt nötter. Jag vet att alla mina känslor handlar om ångest till självkänslan och liknande och INTE med maten, men det är hemskt att känna sig tjock, det är hemskt när hjärnan gång på gång upprepar att man borde spy. Men jag ska inte. Jag ska åtminstånde försöka.

Skriv din åsikt
Postat av: jessica

jag måste bara säga att jag tycker att det är skit modigt av dig att gå ut och berätta om allt det här i en blogg och jag hoppas verkligen att du blir frisk lycka till, u go girl :)<333

2009-03-23 @ 13:26:23
URL: http://enklast.blogg.se/
Postat av: M

Jag tycker du gör så bra ifrån dig så det är inte riktigt klokt. jag avundas dig!

känns det jobbigt nu så gå på en liten prommenad eller kura ihop dig i soffan med en bra bok. lägg dig och vila en stund och bara ta det lungt. du klarar det! :)

2009-03-23 @ 15:03:42
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0