Dagens



Ska svara på lite frågor till ett projekt för en journaliststudent, ska bli kul, måste hinna med det med, får bli ikväll. Kul när det kommer sådana förslag, bara man kan vara anonym så är jag glad.

Mina planer för idag:

  • Gå hela dagen i skolan
  • Läsa igenom för Svenska nationella imorgon
  • Skriva klart mitt arbete (ska lägga in en del bilder så drar det ut några sidor, haha.)
  • Börja svara på journalistens frågor, har läst igenom dem redan
  • Umgås med killen under tiden (utom på sista punkten då...)
Idag är jag glad, det känns som om det kan bli en bra dag, I hope so. Min ångest är borta, det är najs!

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Svar: Ja, jag har aldrig kännt mig så här flamsig och glad! Det är såå sköönt! :D

Fast innan jag blev så här glad var jag riktigt deprimerad. Men efter regn kommer sol, right? :) Kämpa på, du kommer klara der och då kommer du må jättebra! Kram

2009-03-31 @ 10:12:32
URL: http://slim.devote.se
Postat av: "Robinson Anna"

Oh tack vilken söt kommentar ;)

hoppas du får en underbar tisdag! kram

2009-03-31 @ 10:56:04
URL: http://annalundh.se
Postat av: Lesly

Åhh jätte snygg bild! ser sådär sexigt och sött ut samtidigt =)



Tack för en jättebra komentar. Jo jag har läst vidare lite på det och den LCHF verkar inte alls vara speciellt hälsosamt och kan leda till många sjukdommar i långa loppet som kan leda till döden.



Kram

2009-03-31 @ 12:01:59
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-31 @ 16:41:38

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0