Den slits snart bort!



Idag blir det inget gullande med min sjukdom över huvudtaget, jag har som sagt haft ont i halsen i några dagar, men igår började jag känna att det gjorde ont i munnen, där jag har haft ont tidigare. Jag har nämligen ett hål (nästan 1cm stort) i strängen under gommen, antagligen efter alla syra som stannar kvar i munnen efter att man spytt (därav tipset jag gav om att skölja munnen med vatten och inte borsta tänderna efter att ha spytt, jag vill inte att tänderna ska bli förstörda dem med) och när det höll på att bli ett hål så gjorde lika ont som det gör nu, men nu när jag kollar så ser jag att det är den tunna huden som håller ihop hålet som håller på att brista, vet inte om jag borde gå till en läkare eller så. Och vad ska jag säga isåfall? Jag som ska till fjällen idag, det här var inte så lämpligt.

Skriv din åsikt
Postat av: cissi

ja jag såg den nedladdad faktiskt. vad ändrar de tills 1a april? måste jag skynda ladda hem massa saker nu? ; )

2009-03-26 @ 17:12:45
URL: http://cissisrum.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0