Frågestund



Tänker ha min första frågestund, ni kan fråga vad ni vill, ska bli kul att se vad ni vill veta, om ni vill veta något förstås? Jag ska svara på dem imorgon tänkte jag, så fråga på. :)

Skriv din åsikt
Postat av: Randy

Jag ska plugga i drygt 3 månader ;)

2009-03-23 @ 15:13:42
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en lite udda fråga kanske... Varför göra en blogg och skriva om sin sjukdom på det sättet du gör? Jag förstår att för vissa kan det vara bra att läsa om andra med samma sjukdom, men för endel är det inte bra... För mig är det verkligen inte bra att läsa en sådan blogg. Och då kan du tycka att varför då ens läsa din blogg?! När man väl är sjuk och trillar in på en blogg där du skriver om ditt liv så är det inte det enklaste att klicka ner internet rutan. För mig känns det som om jag kan få tips av dig genom bloggen, typ som att man inte ska borsta tänderna direkt efter att man kräkts. Jag tycker det är bra att du skriver om sjukdomen för det är dock en dödlig sjukdom. Men tänk på hur du skriver och försök se det ur alla synvinklar. Jag verkligen förstår att många läser din blogg och lider med dig, det gör även jag, jag vet vad du går igenom! Lycka till tjejen, jag kämpar med dig!

2009-03-23 @ 15:29:57
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-23 @ 15:38:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: ......

Hur började allt? vet dina föräldrar?

2009-03-23 @ 20:11:38
Postat av: ......

Tänkte på en sak till bara, läste "anonyms" kommentar, men jag tycker inte att du skriver på ett dåligt sett som ger negativa tips till andra. Många andra bloggar om att bli fri från sjukdomen är däremot så, inte din! Därför följer jag dig och din blogg och undviker många andras..=)

2009-03-23 @ 20:16:57
Postat av: TildaD [Foto, Mode & Livet.]

Hej, det måste vara väldigt svårt för dej. men jag gillar verkligen din blogg, för det visar lixom hur det är. så jag tycker att vi alla ska ge dej en Applåd! Keep It up!

& frågan: Är det svårt för dej, är personer taskiga mot dej för att du är sån som du är. (menar inte det på elakt sätt)



:)

2009-03-23 @ 20:24:28
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej! Hur är det? =) Kämpa på och ta hand om dig! Kram!

2009-03-23 @ 21:44:02
URL: http://jasssie.blogg.se/
Postat av: H

Jag förstår vad anonym menar. Människor med en sne syn på mat tycker om att se vad andra äter och hur mycket, hur mkt de tränar och tips&dylikt för att jämföra med sig själva. Men jag tycker att det är en bra blogg om den hjälper dig. Och du hjälper mig lite, får mig att inse och komma ihåg att det viktigaste är att man själv må bra, vad hjälper det mig att vara smal men ett tomt skal? Men den som skrev det anonyma inlägget ser det tydligen på ett annat sätt. Frågan är om det skulle hjälpa henne om du stängde ner din blogg? Informationen finns då istället någonannanstans, ska vi stänga ner det också, ska vi stänga ner hela världen? inget mer mode. Har man ätstörningar måste man lära sig att handskas med samhället annars kommer man inte att överleva.

2009-03-23 @ 22:10:24

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0