God morgon sötnosar

Hej, jag är på bra humör idag, ska strax gå upp och äta frukost, jag ska göra allt jag kan för att klara maten lika bra som igår. Jag åt väldigt mycket, det kändes som att jag åt hela tiden även fast jag vet att det var bra att jag åt så mycket, jag hetsade INGENTING, rekord.

Igår:
Frukost: ½ grov macka med "sportleverpastej" (nyttigare, mindre fett och mer fibrer), ½ grov macka med keso, avokado och rökt kalkon på. 1,5dl bär med 2msk lättkesella och till det ett glas med järn+c-vitamin dryck.

Mellanmål: En grov macka med keso, avokado och rökt kalkon på. En näve nötter (chashew och paranötter)

Lunch: Gryta (Hot tacosalsa utan socker, paprika, svamp, kidneybönor, ½näve fullkornspasta och färsk ananas) och tråksallad till det (sallat, gurka och tomat)

Mellanmål: En grov macka med keso, avokado och rökt kalkon på.

Middag: ca 1,5dl köttfärs, tråksallad, majs.

Kvällsmat: 1 halvgrov macka (dock tunn) med lite mjuk skinkost på och lite miniyoggi melon

Jag åt stora mellanmål kan jag nog sammanfatta det som, och det är nog det jag behöver göra för att inte hetsa, sen gick jag och la mig för att sova när jag kände sug efter sötsaker efter lunchen och jag stod ut och stålsatte mig innan middagen för att inte gå och småäta och sedan få ångest och ja, ni vet.

Skriv din åsikt
Postat av: Joanna

jag har bloglovin ja :) http://www.bloglovin.com/blogg/19594/jooannas

2009-03-21 @ 09:53:25
URL: http://jooannas.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0