Good morning



Vaknade just hemma hos pojkvännen, men ska dra mig till gymmet om en timma ungefär.

Igår tog projektarbetet slut och mitt blev jättebra, så jag hoppas på ett mvg det hade inte varit dumt! ;)

Vad ska jag säga om igår... Väldigt bra förmiddag men väldigt dålig eftermiddag. Idag ska det bli bättre, jag ska äta när jag är hungrig och inte förneka mina hungerskänslor då hetsar jag bara senare.

Imorgon blir det vägning och samtal med sjukgymnasten, jag vill faktiskt inte veta min vikt, är den över 50 kommer jag nog kanske till och med bryta ihop. Men jag ska hålla mig fokuserad, min kropp vill att jag väger över 50kg så jag ska vara den till lags för en gångs skull.

Skriv din åsikt
Postat av: Isabelle

Neeej hade ju en kille i 2,5 år som ja gjorde slut för ja hade inga känslor kvar, Sedan sjukt förälskad i en kille som ja va me i 7 månader, "suck" tog slut för han hade fortfarande känslor för sitt ex, o en idag har ja känslor för honom.

Sedan vart ja småkär i en annan kille o han gjorde verkligen pricken över i och låg me 3 andra tjejer så därför ja har svårt och tro på äkta kärlek.

Självklart tror ja att ja kommer hitta någon ja kommer älska i framtiden, men de kommer dröja bra många år, jag måste hitta mig själv först.



Men gumman då!!!!

Ja måste erknna ja är 187,5 cm lång hehe :) lite långt för o va tjej ja vet men aja och ja väger 73 kg.

Jag älskar mat, jag älskar att laga mat, jag äter mat så mkt ja bara kaan aså sjuuukt. och ja lovar dig en helg me mig o du skulle fan bli beroende av mat. alla mina polare, ex osv klagar för dom går upp i vikt när dom är me mig hehe.

Men ja är inte tjock bara pga av att ja e så lång, hade ja varit kort nu o vägt 73 så hade ja nog varit rätt så rund jaaa. hehe :)

Du ser ju min profilbild den är inte mindre än en månad gammal.

kraaam gumman

2009-03-18 @ 09:10:08
URL: http://missbabybelle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Min lillsyrra är typ 174 och väger 50, Men jag tycker inte hon ser någon speciellt underviktig ut,

Hur lång är du?

Vad har du gjort idag då??

kraam :)

2009-03-18 @ 16:30:24
URL: http://missbabybelle.blogg.se/
Postat av: ronja

häftig design! :)

2009-03-18 @ 18:04:15
URL: http://septembre.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0