Hela helgen avklarad!



Oj oj oj, jag lyckades äta bra, inte hetsa och inte spy/kompensera en enda gång under hela helgen (fredag till söndag), detta ska firas när jag blir frisk, tills dess ska jag sitta i soffan, kolla tv och hosta som en galning. Men jag är glad ändå, detta bevisar att jag KAN bara jag vill och tvingar mig själv till det, för det blir mindre jobbigt ju längre jag står ut, och absolut inga piller eller bantning är tillåten, jag ska bli frisk genom att ÄTA, det är först då som jag kan sluta hetsa, och jag vet hur det är, man äter och inser att "det blev nog för mycket, det är lika bra att hetsa för att jag måste ändå spy..." men denna helgen har jag lagt mig ned och vilat efter maten för att slippa alla tankar och sen är det försent att hetsa, och helt onödigt med. Dessutom får man bara upp 75% av det man ätit, kan vara bra att ha i tankarna, då är det mer värt att äta riktig mat istället.

Ett stort välkomnande alla nya läsare dessutom, och tack för alla söta kommentarer, jag märker verkligen att jag börjar sakta men säkert komma upp ur träsket en aning, jag ska klara detta, och ni är de bästa stöttarna jag kunde ha. Tack!

Skriv din åsikt
Postat av: Joanna

sv: ååh, jag hatar när man motsäger sig själv! det är så jäkla jobbigt.

men vad roligt att du blir peppad att bli frisk vännen, go go go go!

det är 8a avsnitt :)

2009-03-23 @ 07:17:58
URL: http://jooannas.blogg.se/
Postat av: M

Du är så jäkla duktig! fortsätt kämpa :)

2009-03-23 @ 09:27:53
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0