Jobbigt



Ska åka iväg till sjukgymnasten om en liten stund, känns väldigt segt idag, visst min jobbintervjuv gick jättebra, men efter den så har den här dagen bara gått utför. Jag har ätit en massa godis och glass, spytt - mått dåligt. Åt nyss en stor grov macka med makrill i tomatsås på för att kompensera att jag spydde. Jag vet inte men jag tror att jag har gått upp en hel del, och det känns inte så bra längre, för nu börjar det bli verklighet. Jag kommer att ha passerat 50kg sträcket idag. Jag känner det på mig, och om jag inte gör det så blir hon nog besviken på mig eftersom hon satt upp att jag ska gå upp 0.5 - 1kg per vecka. Så jag borde väll bli glad att jag gått upp. Men inte just nu bara.

Jag undrar när min mens ska komma tillbaka med, det är konstigt att den inte kommit tillbaka fast jag har gått upp i vikt och äter bättre. Jag förstår det inte.

Skriv din åsikt
Postat av: Lesly

Halojsan. Jo det finns på Örebros universitet fast byggnaden ligger i Grythyttan som skolan är på. DEt är inte alls svårt att komma in bara för att det inte är så populärt. Utbildningen är 2 år (4 terminer) och det är jätte roligt!! ställ gärna fler frågor om du undrar nått =) vet inte vad jag ska berätta liksom :P

2009-03-24 @ 16:22:09
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag fick inte tillbaks min mens förrän jag hade varit normalviktig och ätit ordentligt i flera månader efter att ha haft anorexia. Så du ska se att den kommer, men det kan dröja ett tag.

2009-03-27 @ 16:53:55
URL: http://iryccah.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0