Känslosamt

Idag händer allt väldigt snabbt, ena stunden är jag glad ena stunden sur. Jag grät som en liten bäbis för bara en liten stund sen och nu sitter jag och nästan dansar av glädje, vad är det med mig? Jag är glad att jag har fått lite känslor tillbaka hur som helst, hatar att vara helt känslokall och inte kunna göra något åt det. Har ni med sånna här konstiga upp och ner dagar?

Håller på att skriva inbjudningar till Studenten nu, ska bli kul att ha en fest med alla släktingar; MONEY! Hahha, nejdå, men det är klart att man vill ha presenter, är bara lite rädd att få en massa krims krams, nej jag vill ha fina saker när det är studenten. :)

Förresten har jag lyckats äta bra hela dagen idag med och inte spytt, jag ska hålla det hela dagen idag, tänk om jag klarar hela helgen, då måste jag fira på något sätt, men hur? Förslag? :D

Skriv din åsikt
Postat av: M

fira genom att ta hand om dig själv på nåt sätt. gå till frisören, få manikyr eller massage eller liknande. kostar iofs endel pengar, men man mår bra efteråt. eller så kan du köpa en ansiktsmask och göra hemma, och ta hand om dig själv på så vis. ta ett varmt bad med levande ljus och njut av dina framsteg! :)

2009-03-21 @ 17:17:57
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Lina

Jag tycker det är så beundransvärt att du skriver om din sjukdom för hela världen! jag tror många tjejer och killar i din situation kan få stöd från din blogg. keep up the good work!:D Krya på dig! Jag håller på dig!!!

2009-03-21 @ 17:56:21
Postat av: Lollo

Hej! Jag har blivit piggare, fast det märker jag inte av själv. Men folk i min närhet säger att jag har fått "liv i ögonen" och mer engergi.^^

Jag längtar också till framtiden. Till den tiden när man kan leva fullt ut.. ibland är den så långt bort att man bara vill få slut på allt!



Jag får också humörsvängningar hela tiden! Idag har jag gråtit hela dagen och inte pratat alls, men nu till middagen fick jag ett skrattanfall! Riktigt lustigt! xD

2009-03-21 @ 18:52:16
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0