Kroppen



Jag har börjat märka förändringar med min kropp redan, den har blivit större fast jag kan inte helt påstå att den är tjock, jag har delade meningar om min kropp och jag ska försöka fokusera på de positiva, för ärligt talat så har jag snarare fått aningens större bröst (men när man har 70a-liten b så är aningens väldigt betydelsefullt!), lite mer höfter (på gott och ont, jag har ju redan väldigt små höfter om man ser till klädstorlekar men jag litar inte på dem). Det konstiga är att det känns som om mina höfter och ben bara blir större och större medan mina armar inte blir större ett dugg så det ser lite skumt ut!

Men nu är det slut med att köra sönder min kropp, jag ska börja älska den oavsett om jag går upp mer än jag bestämt att jag ska göra, hur kan man bestämma hur mycket man ska gå upp förresten?

När jag har spytt de senaste gångerna har jag inte fått upp allt på långa vägar och mitt hjärta har börjat slå ännu hårdare än vanligt och jag har fått svårt att andas, och som vanligt blir jag varm i hela kroppen, yr och väldigt svag. Inget man vill vara med andra ord, men det känns som om min kropp har fått ännu mer nog av vad jag sysslar med. Varför ska jag kriga med kroppen? Kroppen och jag borde istället bli bästisar och leva ett lyckligt liv där vi båda får vara glada, men hur fan ska det gå till?

Skriv din åsikt
Postat av: Linda

Sv: Åh, Britney, den har jag faktiskt aldrig hört förrut, men hon är rätt snygg så jag tackar och bockar. Förresten, vilken berörande blogg du har, jag lovar att titta in här mer och följa ditt kämpande. Jag har själv suttit fast där en gång i tiden, dock klarade jag mig ur innan det var försent. Kram på dig!

2009-03-18 @ 22:38:26
URL: http://dingiraff.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kan tänka mig hur svårt det kan vara, men du verkar vara väldigt positiv till de bra sakerna, du ser inte så mycket på det negativa, men det är klart det finns med i kulisserna. Jag tror starkt på dig iaf. Kolla gärna min blogg och ge förslag på senaste inlägget, om du vill. Kram tjejen!!!

2009-03-19 @ 10:48:33
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0