Måndag

Nya tag idag, igår gick det mesta väldigt bra, jag åt frukost, lunch och middag (med en liten bit tårta till efterrätt!) utan att varken hetsa eller spy, jag tuggade och tog mig verkligen TID! Sen när vi kollade på bio hetsade jag däremot godis och spydde. Men med tanke på att hela dagen i övrigt gick så bra så är jag ändå nöjd. Jag tar mini steg! :)

Filmen, "Män som hatar kvinnor" var helt grym med! Men jag kunde inte sluta tänka på hur mycket tjejen i filmen hade gått ner till den rollen, jag hade innan jag sett filmen läst att hon hade gått på strikt diet för att bli så mager som hon skulle vara i filmen, men jag trodde att hon bara överdrev, men det gjorde hon inte, hon var mager/muskulös kan man säga, varvat muskler med skelett. Jag blev triggad att gå ner igen, vilket inte är bra.

Idag ska jag till skolan, sen ska jag fika med min älskling och sen ska jag dansa. :) Myspys!

Vad har ni för planer idag?

Skriv din åsikt
Postat av: E!

Rätta takter - beröm dig själv för de små stegen! Hellre ett ända rätt än alla fel!

2009-03-10 @ 12:23:28
URL: http://eelvelin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0