Måndag



Idag ska allt bli bra, idag ska jag klara det. Jag har redan lyckats med något som jag nog aldrig tidigare gjort, jag har börjat äta äggulan på äggen, något jag tidigare undvek till varje pris eftersom jag vet att äggulan är fet, men så fet är den inte att det uppväger faktumet att den är fullproppad med vitaminer och mineraler, den är även riktigt bra för huden och håret. Så numera ska jag äta gulan när jag äter vitan!

Min frukost idag:

Havre/korn gröt med hallon, blåbär och en liten klick mini kesella. (Och jag saltade gröten något jag inte brukar göra)
2 kokta ägg (åt 1,5gula sen klarade jag inte mer, men det var som sagt en av de första gångerna som jag äter gulan) med salt även här.

Vad har ni ätit till frukost?

Skriv din åsikt
Postat av: hanna

naturell lättyoghurt med 1 apelsin och en röra på jorsnötter,linfrön, solrosfrön krossat! sen frukost och ska uppväga med lunch snart.

2009-03-02 @ 10:34:05
Postat av: Maria

Käkade 2 ... vad heter det, vetebullar och drack 1 glad yoghurt... Kramis!!! Kämpa på!!

2009-03-02 @ 16:03:29
Postat av: Anna-Karin

Va duktig du är som äter mer fett och protein jätte bra. Varför inte gå ut å köpa några snygga kläder du trivs med i en lite större storlek. Jag lovar du kommer att känna dig bättre då än med pulsiga tröjor.

Kram på dig

2009-03-02 @ 18:48:28
Postat av: Emma

Ja, köp lite fina kläder som Anna-karin sa! :)



Du är så duktig! Vilken bra frukost :)

2009-03-03 @ 10:26:22
URL: http://perfectbodyperfectsoul.blogspot.com
Postat av: Anonym

en halv deciliter havregryn/Quinoa gröt med en halv mosad banan och laktosfri mjölk.

Ett glas kaffe, en knäcker macka Wasa solruta med dinkel( inte en hel en halv) med leverpastej på.

2009-03-03 @ 11:11:15
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0