Panik



Okej, jag är en ganska positiv och naiv person, det vet jag. Och jag brukar kunna hålla mig positiv trots att allt bara rasar mot mig. Men min syster gav mig just en pik som gör att jag har gråten som ett stort betongblock i halsen, jag andas konstigt och ojämnt och fattar inte hur hon vågade.

 Vi pratade om att åka på bilsemester med familjen, och hon protesterar då med att hon inte skulle få plats i baksätet om jag och våran bror ska sitta där "eftersom ni tar upp all plats" och jag frågar hur jag skulle kunna ta upp så mycket plats och hon BLÅSER upp kinderna (!) och brer ut sig för att föreställa mig, jag som alltid sitter med korsade ben och dessutom är sjukt mycket smalare än henne, jag tror det handlar om 10kg skillnad, och lägg på att jag är ca 20cm längre än henne. Och jag klagar inte på att hon skulle bre ut sig även fast hon sitter bredbent. Ett väldigt negativt inlägg jag vet, men jag måste få ur mig mina känslor, jag trodde inte att jag tog åt mig av andras kommentarer, och jag inser nu att jag kommer ha det jävligt svårt när jag går upp mer i vikt om folk börjar kommentera, oavsett om deras mening har varit positiv. Fan.

Skriv din åsikt
Postat av: ......

Gud så jäkla korkat sagt!! så jävla onödigt! förstår hur det känns, men försök att inte tänka på de.. hon kan absolut inte mena de,,kan inte tänkt sig för riktigt, trott att det skulle vara kul eller nåt. Försök fokusera på annat, du är duktig!!

2009-03-06 @ 22:46:47
Postat av: ......

så jäkla korkat sagt!! så jävla onödigt! försök att inte ta åt dig av de hon sa, hon kan inte ha menat de, måste ha skämtat och trott att det var kul men det var de verkligen inte! förstår hur du känner men försök fokusera på annat även om det är svårt, du är duktig!!

2009-03-06 @ 22:55:00
Postat av: Rebecca

hej fin blogg, undrar om du ville hjälpa mig med förslag till att söka jobb? kolla min blogg!:)

2009-03-06 @ 22:59:33
URL: http://resolute.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0