Sjuk



Jag är sjuk, min hals är så svullen som den möjligt kan, nästan så att jag har fått en dubbelhaka pga mina halsmandlar eller vad det nu är som svullnar upp så mycket. Och så har jag feber. I vanliga fall skulle jag nog blivit glad över att vara sjuk och kunna vara hemma utan dåligt samvete, men jag MÅSTE gå på i alla fall en lektion imorgon. Även fast jag helst av allt hade avstått och bara slappat framför tvn.

Sen avbokade jag även mitt yogapass till ikväll, känns lite småsegt men sånt är livet, jag ska inte träna när jag är sjuk punkt slut. Det ska inte bli något maniskt beteende med min träning, då är det inte värt det.

Idag är en ångestdag, jag tycker att mina höfter har blivit gigantiska och samma med magen, jag känner mig jättestor och hemsk, jag vill bara bort, egentligen vill jag inte skriva sånt här på bloggen för att jag vet hur nedstämd jag själv blir när folk skriver negativa och deppiga tankar om sig själva, men jag vet inte om jag orkar fortsätta, om det är värt det, för det är kämpigt som bara den. Jag får kämpa inför, under och efter varje måltid, och ändå klarar jag det inte. Jag klarade nästan en dag förra veckan, men då åt jag knappt någonting och hetsade knappt någonting men spydde efter det lilla jag ändå hade ätit. Jag är arg på mig själv dels för att jag går upp i vikt och dels för att jag inte kan äta normalt. Ska det vara så svårt med mat? Jag vet vad jag BORDE äta, men jag ändå äter jag det inte, eller inte tillräckligt mycket åtminståne. Men jag ska fortsätta kämpa, för när jag kämpat mig ur detta helvete ska jag hjälpa andra komma ur det, det har ni mitt ord på.

Skriv din åsikt
Postat av: M

Jag tycker du är jättebra som försöker. och det är svårt, det är det. men jag tror du kommer klara det, förr eller senare. låt det ta tid bara, en livsförändring kommer inte över en dag, det är något man arbetar fram under lång tid!

keep on rocking! :)

2009-03-19 @ 18:45:25
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Hehe, nej den är inte operatörslåst! :) Köpte den utan abbonemang på Elgiganten för 2500kr. :) La även ut en länk i inlägget från dustinhome där den kostar 2200 kr :)

2009-03-19 @ 19:05:49
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: alex

skulle gärna bjuda dig på en kaka :)

om armstrong klarade av cancern så klarar du nog dig ur din anorexi/bulimi!

2009-03-19 @ 19:26:33
Postat av: tess

svar: oj nu ska det funka (:

2009-03-19 @ 21:31:33
URL: http://teasies.blogg.se/
Postat av: ......

Kämpa på!=)

2009-03-19 @ 21:58:15
Postat av: Elin

Hur lång är du?

2009-03-19 @ 22:06:52
URL: http://elinfritz.blogspot.com
Postat av: Erica

SV: Tack för en bra komentar, de ska jag tänka på nästa gång de känns tungt!



Krya på dig btw!



Kram

Erica

2009-03-19 @ 22:38:00
URL: http://eranerran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på tjejen! Har vart i samma sits som du, nu mår jag bättre än någonsin=) Vissa dagar är jobbigare än andra, men man klarar det bara man vill och är inställd på att inte klara det själv utan att låta andra hjälpa. Nu är jag så stark att jag skulle kunna stå emot vad som helst, mitt liv är perfekt nu, det kommer ditt liv också vara snart ska du se :) Det låter som om du verkligen är inställd på att bli frisk och det viljan är det enda som krävs! Kämpa på!

2009-03-19 @ 23:28:34
Postat av: Ida

Sv: Jag fyllde 23... börjar känna mig gammal, lol.



Jättebra blogg du har här, väldigt intressant! Jag kommer fortsätta läsa :)

2009-03-20 @ 01:57:58
URL: http://idarystad.blogg.se/
Postat av: Annie

Kan du inte försöka tänka att det är SÅ MYCKET viktigare att må bra än att ha smala höfter? Sen tror jag iofs inte du har stora höfter alls, men om du inte kan se det själv så kanske du kan jobba på att hälsa och välmående är så mycket viktigare än vad det yttre någonsin kommer bli!

2009-03-20 @ 14:51:08

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0