Sjukgymnasten



Har varit hos min sjukgymnast idag, vet inte riktigt hur hon är sjukgymnast för vi sitter bara och pratar jämt men hur som helst så var jag hos henne idag och ni ska bara veta hur skönt det är att kunna berätta allt om sig själv, dra ut och in på sig själv, avslöja allt för någon man knappt känner, MEN som man vet inte kommer berätta det för någon heller. Det är underbart, jag har inte riktigt känt att jag har blivit bättre men om jag tänker efter så har jag det, eftersom jag har börjat ifrågasätta VARFÖR jag hetsar, spyr och äter för lite. Jag har börjat ifrågasätta allting. Och idag kom ett bevis på att jag har gjort något rätt åtminstånde mina resultat idag:

  • Vikt: 48.8kg
  • Blodtryck: 100/80
Med andra ord har jag gått upp 1,3kg - det slog aningens hårt, men det är bara att acceptera även om jag nästan bröt ihop och började gråta när jag insåg det. MEN om jag ska försöka se det positivt, kom ni ihåg att jag skrev att jag inte borde träna förrens jag väger 49kg och därmed har BMI 16? Nu är jag i princip där. :D

Och jag hade blodtryck 90/60 förra veckan, så det är jättebra att det börjar stabilisera sig såpass fort.

Skriv din åsikt
Postat av: M

bra kämpat tjejen. man gör små framsteg hela tiden som man inte märker - men en vacker dag kommer du kunna se tillbaka på dig själv och inse vilka super-kliv du har tagit i riktningen mot att bli frisk!

keep up the god work! :)

2009-03-04 @ 19:42:19
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vet inte riktigt hur du menade - att överviktiga inte går ner för att övervikten blivit till en del av personligheten??



Kan vara så..kan känna igen det då när jag är som mest besatt av hur tjock jag är så är det nästan som jag går upp och slappnar jag av och inte tänker så mycket på det är jag ju gladare och då kanske kroppen är gladare och går ner lite mer naturligt.

2009-03-04 @ 23:27:00
URL: http://pyttis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0