Ska jag jobba, plugga och bli frisk samtidigt?

Jag fick denna frågan igår; Ska du jobba, plugga och bli frisk samtidigt? Och nej, inte allt samtidigt, först ska jag gå klart skolan, sen ska jag flytta och jobba, för jag vill flytta direkt och jag söker jobb så att jag kan flytta direkt. Jag vill ha något som är mitt eget och dessutom måste jag förtjäna mina pengar och då kommer jag förhoppningsvis förstå att det inte är möjligt att slösa bort dem på så mycket skit jag hetsäter. Men jag kämpar för att bli frisk just nu. Och ja, det går väll hyffsat men det är bättre än innan i alla fall.

Frukost: 

3/4dl havre/korn gröt med 1dl hallon/blåbär och en klick mini kesella
1 Lingongrova med leverpastej och gurka
Grönt te

Och visst frukosten brukar vara det som funkar, efter den skiter sig allt, men idag ska jag behålla åtminstånde lunchen dessutom. :)


Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Jag tycker att det är bra att ha många mål och visioner, och du tar ju inte allt på en gång. Kämpa nu på vännen!

2009-03-04 @ 12:12:27
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0