Sunday surprise



Igår gick det hyffsat bra, även fast ångesten fortfarande är kvar, jag drack ingen alkohol över huvudtaget, jag åt mat, en liten bit tårta so far so good. Men senare på kvällen började jag äta en hel del chips, inte hetsande men fortfarande, och jag försökte spy men det gick inte så jag struntade i det, fattar ni hur stort det är? Jag kan knappt komma ihåg när jag struntade i att spy efter att ha ätit något onyttigt. Men nu har jag massa ångest över att jag vet att det ligger där i min mage och växer, eller ja växer gör det ju inte men det KÄNNS som det!

Idag är det pluggdag, kan jag nog behöva faktiskt.

Har även startat dagen med havregrynsgröt med blåbär och lite mellanmjölk + 2 kokta ägg (åt både vitan och gulan) och min järn+c-vitamin vitamindryck. :)

Hoppas ni får en mysig söndag och tack för alla söta kommentarer. <3

Skriv din åsikt
Postat av: ......

Grattis, duktigt av dej!:)

2009-03-15 @ 09:36:43
Postat av: Anna-Karin

Hej hej

Vad duktig du är...

När man jämför med hur du resonerade och skrev när du startade denna bloggen och mot nu så är det enorm skillnad...bra kämpat

kram

2009-03-15 @ 12:18:28
Postat av: Anonym

Ha en underbar kväll sötnos :)



Kram

/Linnéa

2009-03-15 @ 18:30:21
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0