Tillbaka



Är hemma från fjällen nu, helt underbart var det, älskar att åka skidor! :)

Och jag klarade första dagen där uppe, trots att jag åt vitt bröd och 3 chokladbitar (jag var jättenära att hetsa efter dem men jag höll mig sansad ändå, det är jag lite stolt över faktiskt).

Idag klarade jag mig dock inte, antagligen för att jag åt för lite lunch, jag har börjat inse att jag måste äta mer kolhydrater om jag ska kunna sluta hetsa även om det är efter kolhydraterna som jag oftast hetsar, men jag äter helt enkelt för lite av dem och då vill kroppen ha mer och mer och mer. Så nu är det slut med att äta sallad och en köttbit, det är verkligen inte värt det om min kropp skriker efter sötsaker sedan istället.

Min hals är fortfarande uppsvullen och jag har ganska mycket komplex för den nu, jag vet att det inte är fett men det känns som det, eller jag har ofta komplex för halsen och mitt ansikte, tycker att det är för runt, tjockt etc. Men ja, jag vet att det bara är tillfällig svullnad som tur är.

Imorgon är en dag som jag ska klara av, det har jag redan nu bestämt. ;D

Tack för alla söta kommentarer för övrigt, jag blev riktigt glad när jag loggade in och såg att alla brydde sig så mycket, allt går upp och ner väldigt snabbt, men jag ska försöka hålla det stabilt och stabilt på rätt sätt. Tack än en gång, det betyder jättemycket!

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Vad bra att du har förstått att kroppen också behöver holhydrater! Jag känner mig ALDRIG sugen på något snask mellan måltiderna, för jag äter sex gr/dag och tillräkligt mycket.

När jag slutade äta för ca 2 år sen var jag ALLTID sugen på något.^^ Att äta rätt mat och rätt mängd tar bort suget. Käpa på!

2009-03-30 @ 07:41:28
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Carins Hälsa 2009

Hej! Vad roligt att du tittade in på Hälsa 2009-bloggen! :)

Jag pluggar Retail Services Management på ICMS i Manly, Sydney.



Jag tycker lätt att stretchen efteråt räknas - det är min favorit med! ;)



Carin

2009-03-30 @ 12:28:03
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

sjunger inte du i duschen?

2009-03-30 @ 13:13:50
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har du läst boken Mattillåtet? Eller boken Ät allt?

2009-03-30 @ 14:51:03
URL: http://finaflinga.blogspot.com/
Postat av: Kimberly

Hejsan, jag har kollat lite i din blogg och undrar om du skulle vilja göra en mejlintervju med mig? Jag ska skriva ett reportage och temat är kopplat till ätstörningar. Släng iväg ett mejl så berättar jag mer, vill inte skriva milslånga kommentarer.

2009-03-30 @ 18:51:31
Postat av: SUSANNA

hoppas allting går bra! kom verkligen ihåg att varje "nedgång/felsteg" kommer att lära dig något nytt, så försök verkligen att inte bli alldeles förstörd när du gör misstag, för misstag gör alla! tänk istället på alla dagar du faktiskt har klarat av. som idag! jätteduktigt gjort av dig, och hoppas att du säger åt dig själv att du är skitduktig! för det förtjänar du! ha det så bra :D

2009-03-30 @ 20:23:39
URL: http://svestin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0