Träning



Nu när jag väger 49kg (+2hg till och med) så ska jag börja träna med gott samvete igen, så nu på morgonen ska jag prova ett nyss pass på gymmet som heter Bodyattack som ska vara en blandning av kondition och styrka och man ska jobba mycket med sin egna kroppsvikt. Får se hur det går. :)

Men jag ska inte börja träna helt frenetiskt igen, jag känner redan av att jag måste lugna ner mig inuti kroppen, för när jag inser att jag inte fått upp all hets så funderar jag om jag inte ska springa några timmar sen, men att springa några timmar för att bli av med lite kalorier känns helt löjligt när jag tänker efter, jag vill träna för att må bra, få en starkare kropp som orkar bära mig, starkare skelett, få bättre kondition och bli smidigare. Så jag ska prova nya träningsformer ett tag så att jag inte tröttnar och det blir fokus på kalorierna istället för hälsan.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0