Underbara dag!




Det kan hända att jag faktiskt lyckas idag, var nästan en månad sen jag lyckades att inte spy på en hel dag. Hittils har jag lyckats idag, och vad är min nyckel? REGELBUNDENHET!

  • 07.00 Frukost (2 grova mackor med smör, fet ost och paprika en liten skål med bär, en halv banan, klick kesella mini och naturell lätt yogurt + ett glas c-vitamin och järn tillskott)
  • 10.00 Mellanmål (1 grov macka med keso + en stor kopp te med lite mellanmjölk i)
  • 12.30 Lunch (en halv laxbit i ugn, ugnsrostade rot/grönsaker och basmatiråris med kryddor och en klick mini kesella)
  • 15.30 Mellanmål (ska strax äta det, får se vad det blir)
Och så ska det fortsätta, jag ska givetvis äta kvällsmat och något mellanmål senare ikväll med. Och jag ska på yoga idag, det ska bli mysigt! Den här dagen har helt enkelt varit underbar, jag har blivit klar med mitt skolarbete dessutom, gått en skogspromenad och mår bra. :)

Skriv din åsikt
Postat av: M

Vad skönt att höra att du har en bra dag! Hoppas det fortsätter så :)

kramar

2009-03-05 @ 15:45:18
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: ......

Vad roligt!

2009-03-05 @ 15:52:41
Postat av: Maria

Jag beundrar dig tjejen! Snart kan du börja träna upp din kropp och muskler succesivt... (vet inte om jag stavade rätt)... Ett mail väntar i din inkorg, svara när du har tid och lust. Många kramar! <3

2009-03-05 @ 18:52:05
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0