Ångest botas bäst med spa!

Sitter med ångest dregglandes över mig. Ingen trevlig känsla med andra ord! Har precis ätit middag och jag hade ju planerat att äta en vettig middag men när jag stod i köket och skulle laga till något tog anorexirösterna övertaget och fick mig att laga till makrill i tomatsås (hällde ut tomatsåsen), en handfull sallad och en liten bit paprika, thats it, ungefär 230kcal, alldeles för lite, ändå sitter jag här med ångest. Varför hemsöker den mig? Och ja jag ska nog äta ett kvällsmål med en grov smörgås ikväll tror jag, om ångesten försvunnit.

Ska ta ett varmt bad nu och glömma allt vad mat och ångest är, den närmaste timmen ska jag bara tänka på saker som:

Badbomb (med blåbärsdoft, mums!)
Peeling
Ansiktsmask
Hårinpackning
Brun utan sol

Ska bli riktigt mysigt, älskar att ha hemma spa dagar, älskar spa överhuvudtaget, önskar att jag hade råd att bara åka iväg till något härligt spa och bara njuta, och det ska jag! När vet jag inte däremot. Men jag ska!





Skriv din åsikt
Postat av: Marko

Tja! Jag heter Marko. Min blogg handlar om bilar så om du eller nån du känner är intreserad så kolla min blogg

2009-05-13 @ 17:58:12
URL: http://bilextra.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0